Blogroll

9 Mart 2015 Pazartesi

FNSS MILDESIGN yarışması için hazırladığım ''CARACAL'' konseptim.




FNSS firmasının yapmış olduğu  2015 Mildesign yarışması için hazırladığım çalımam.Ne yazık ki dereceye giremedim.Bu tip bir yarışma açtıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum.Umarım bu tip yarışmalar çoğalır ve diğer firmalarda buna benzer yarışmalar düzenlerler..Hazırlanırken çok keyifli zaman geçirdim.Umarım bir sonrakine daha iyi hazırlanır ve dereceye girebilirim.Dereceye giren bütün başarılı arkadaşları kutluyorum.

2 yorum :

"İnsanların Cehalet ve Aptallıkları Yamanmadıkça dedi ki...

Tasarımların hayranlık uyandırıcı.ANKA'nın silahlı modelinin kavramsal tasarımını aradı gözlerim ;) Başarılarının devamını dilerim..

Tasarımım dedi ki...

Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için.Yoğunluğumdan dolayı eskisi kadar çok şey üretemiyorum.Ama ben de çok istiyorum anka'yı modellemek.Umarım bir boşluk bulup modellerim.

Yorum Gönder